![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på hvor denne tråden tilhører så jeg postet den her. Jeg ofte ser på slutten av innleggene noe sånt Min System :******* CPU (s): </ Strong >*********** Hovedkort: ***** ****** ****** RAM: ********** Grafikkort (s ):******** ******* Lydkort: ***** ********* Harddisk (er): ****** ****** Optisk stasjon (er): ************* **** Case / PSU: ******* ***** *** Cooling: ******** Nettverk / Internett: ********** ** Skjerm (er): ******** ****** Operating System (s): ********** Nå har du å være en donator, mod eller admin etc ha denne postert automatisk eller er det et spørsmål om å lime den på slutten av innleggene dine. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i cant huske hvis du må ha en viss status, men gå til din profil legge til informasjon / spec og der står det at systemet spec navn, stokk et navn og det skal vises http://www.computer-juice.com/forums/f7/have-your-system-info-your-signature-13255/
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg løy, må du være en donator eller abonnent (ikke sikker på hva som menes med dette) hjulpet om jeg hadde lest den før jeg postet
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Ok takk, så hvis du bli en av de ovenfor virker det legge seg til på slutten av innleggene dine eller har du fremdeles har for å lime det? |
|
| |||
| |||
| Det burde fylle ut automatisk når du har lagt informasjon i. Dave vil være sammen og gi deg beskjed om at slik han har det satt opp en bestemt måte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle kan legge det til deres profil, men den bare vises i innleggene hvis du er en donator og du gir systemet et navn.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HALLO! (Hvordan kan jeg gjøre en signatur) | ryannathans | Presenter deg selv her | 9 | 16 januar 2009 01:37 |
| Hvordan får jeg en signatur? | eslfish | Community News & Chat | 4 | 8 nov 2008 18:16 |
| Underskrift | Black Magic | Community News & Chat | 6 | 24 mai 2008 07:06 |
| Underskrift | 9kelad | Community News & Chat | 3 | 17 desember 2007 11:27 |
| Signatur lenker | webcrawler | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 mars 2007 05:48 |
| Thread Tools | |
| |