![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på var denna tråd hör hemma så jag postat det här. Jag ser ofta i slutet av tjänster något sådant Mitt System :******* CPU (s): </ STRONG >*********** Moderkort: ***** ****** ****** RAM: ********** Grafikkort (s ):******** ******* Ljudkort: ***** ********* Hårddisk (s): ****** ****** Optisk enhet (er): ************* **** Mål / PSU: ******* ***** *** Kylning: ******** Nätverk / Internet: ********** ** Monitor (s): ******** ****** Operating System (s): ********** Nu måste du vara en donator, mod eller admin etc att denna inlagda automatiskt eller är det en fråga om att klistra in den i slutet av dina inlägg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag skränande komma ihåg om du måste ha en viss status, men gå till din profil Lägg till din information / spec och där det står system spec namn, stick ett namn och det ska visas http://www.computer-juice.com/forums/f7/have-your-system-info-your-signature-13255/
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag ljög, du måste vara en donator eller abonnent (inte säker på vad som menas med det) hjälpt om jag hade läst den innan jag postat
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Ok tack, så om du blir en av ovanstående är det lägga sig till slutet av dina inlägg eller vill ni fortfarande att klistra in den? |
|
| |||
| |||
| Det bör fylla i automatiskt när du har skrivit in information i. Dave kommer att vara tillsammans och låter dig veta säkert, eftersom han har det inrättats ett visst sätt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vem som helst kan lägga till det i sin profil, men det bara dyker upp i inlägg om du är en donator och du ge datorn ett namn.