![]() |
|
| |||
| |||
| Beklager hvis jeg legger inn dette i feil forum, men jeg kunne ikke dømme noe bedre å si det andre steder. Jeg har en spørring om området tilbakemelding. Hvor nøyaktig kan jeg legge mine spørsmål og forslag om nettsted? Må jeg PM til ansatte eller er det en bestemmelse om dette at jeg har oversett. Ville sette pris på alle innspill, takk. ![]() - Mohit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan legge dem i Community News & Chat
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| hows min avatar? Lonely nights. |
|
| |||
| |||
| Jeg ikke får det du prøver å si. Og hvorfor gjorde du legger i dette personer gamle tråden?
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spec'ed opp et system, ønsker en bit av vårt | mctw | General Hardware Chat | 8 | 25 mai 2009 11:42 |
| Google Webmaster Central - Områdebekreftelse (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, hosting & SEO | 8 | 24 januar 2009 00:30 |
| Tilbakemelding | Shawn | Community News & Chat | 1 | 23 mars 2008 15:41 |
| Trenger Tilbakemelding | Thunderer | General Hardware Chat | 10 | 14 oktober 2007 12:48 |
| Tilbakemeldingen ... | Kobolt | Community News & Chat | 2 | 17 mars 2007 19:44 |
| Thread Tools | |
| |