![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har mit log ind som "Husk mig", eller hvad det er, og flere gange de sidste par dage, jeg lukke min browser og senere kommer tilbage. I vises som "online", når jeg kommer tilbage lol men jeg er nødt til at logge på igen. Sup wit dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slet dine cookies og cache. Det er din browser, ikke websted, er det fint om alle mine og personale pc'er.
| |||
| |||
| Jeg har haft det også sidste par dage på W7 dog sin bøde på begge XP's Bestemt mærkeligt, men jeg gætte om det er fint på alle yourse det skal bare være en tilfældighed, det forvirrede mig selv om er, at det er en forholdsvis ny installation af W7, så jeg ville ikke forvente, at det er fyldt allerede .. Anywho, jeg vil prøve clearing det, når jeg genstarter i 7.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg løb vrøvl Cleaner og det stadig gør det. Når jeg kommer på, det viser mig, som en registreret bruger onl hjemmesiden på den lille boks nederst på den første side, men jeg er nødt til at logge på posten. Uanset, ingen Biggie jeg regne. |
|
| |||
| |||
| Beklager, hvis jeg var kort med dig. Vi har haft medlemmer i de seneste rapport dette, viste sig at være cookies / cache hver gang. Hvis vi får flere rapporter Jeg vil undersøge sagen. :) |
|
| |||
| |||
| Hmm mine faste da jeg installerede FF og minefelt - havn't prøvet det på IE siden. Hvilken browser du bruger Bubba?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Firefox. Jeg har ikke ændret noget, at jeg er klar over, derfor mit spørgsmål. LOL men mærkelige ting der sker med min computer hele tiden. for eksempel: Min mening, når jeg søger på mapper eller selections fra kontrolpanelet vil sommetider tilfældigt forandring. Indimellem mit skrivebord ikoner vil igen arrangere, ting som at lol. Hybrid: Jeg kunne ikke se dit svar så kort, jeg så det som informative. LOL undertiden min manglende viden om hjemmesider og den måde, de arbejder er rystende. F.eks ........ Husk mig at bede om stavekontrollen? Eller endog dette tilfælde lol. Jeg tror jeg virkelig ikke vide, hvor meget af en websteder baggrund og indhold afhænger min computer og indstillinger ......... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Weird Nav displayet i IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Weird MIC problem. | Iris77 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 28. maj 2009 12:24 |
| Weird Mic Problem | Aftershock | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 19 december 2008 19:01 |
| Weird Ram??? | newbuilderkid | CPU, bundkort og RAM | 5 | 14 august 2007 01:57 |
| Mærkelige svar | kknight0506 | Windows-operativsystemer | 1 | 12. maj 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |