mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Something Weird Going On ........

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2009, 16:44
Donor Groep

Default Something Weird Going On ........

Ik heb mijn log in als "remember me" of wat dat is, en meerdere malen de laatste paar dagen, sluit ik mijn browser en later terugkomen. In het weergegeven als "online" als ik terug kom lol maar ik heb om in te loggen opnieuw. Sup wit dat?
Old 28 mei 2009, 01:29
Administrator Group

Wis je cookies en cache. Het is uw browser, niet de site, het is op alle pc's van mij en het personeel.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 mei 2009, 03:16
Donor Groep

Ik heb dat ook de laatste paar dagen op W7 echter haar geldboete op beide XP's

Zeker vreemd, maar ik denk dat als het goed op alle yourse moet gewoon toeval, wat verward me al is dat het een vrij recente installatie van W7, dus ik zou niet verwachten dat ze worden gevuld al ..

Anywho, ik probeer het clearing als ik reboot in 7.
Old 29 mei 2009, 18:24
Donor Groep

Ik rende Crap Cleaner en het is nog steeds doet. Als ik kom op, het geeft mij als een geregistreerde gebruiker onl de site in dat doosje in de buurt van de onderkant van de eerste pagina, maar ik heb aan te melden bij de post. Geen stof, geen biggie I reckon.
Old 30 mei 2009, 03:43
Administrator Group

Sorry als ik kort met u mee. We hebben leden in het verleden dit melden, bleek te zijn cookies / cache telkens. Als we meer verslagen zal ik er naar kijken. :)
Old 30 mei 2009, 05:59
Donor Groep

Hmm mijn vaste als ik geïnstalleerd FF en Mijnenveld - havn't probeerde het op IE omdat.

Welke browser u met behulp van Bubba?
Old 1 jun 2009, 10:29
Donor Groep

Firefox. Ik heb niets veranderd wat dat weet ik dus mijn vraag. LOL maar rare dingen gebeurt er met mijn computer de hele tijd. bijvoorbeeld: Mijn bekeken wanneer ik naar mappen of selecties uit het Control panel zal soms willekeurig veranderen. Af en toe mijn bureaubladpictogrammen zal regelen, dat soort dingen lol.

Hybride: Ik vond het niet uw antwoord zo kort, ik zag het als informatief. LOL soms mijn gebrek aan kennis over websites en de manier waarop ze werken is verontrustend. Bijvoorbeeld ........ remember me vragen over de spellingcontrole? Of zelfs dit geval lol. Ik denk dat ik echt niet weten hoeveel van websites bekijken en inhoud zijn afhankelijk van mijn computer en instellingen .........
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Weird Nav elkaar in IE jonkon2 Web Design, Hosting & SEO 0 18 jun 2009 18:12
Weird mic probleem. Iris77 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 28 mei 2009 12:24
Weird Mic Probleem Aftershock Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 19 dec 2008 19:01
Weird Ram? newbuilderkid CPUs, Moederborden & RAM 5 14 aug 2007 01:57
Rare reactie kknight0506 Windows besturingssystemen 1 12 mei 2007 06:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.