![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har mine logge på som "husk meg" eller hva det er, og flere ganger de siste par dagene, jeg lukke nettleseren og senere kommer tilbake. I vises som "online" når jeg kommer tilbake lol men jeg må logge inn igjen. Sup wit dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slett informasjonskapsler og buffer. Det er nettleseren, ikke av området, er det fint på alle mine og ansatte PCer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hatt det også siste dagene på W7 imidlertid fint både på XP's Gjerne merkelig, men jeg gjette om det er greit på alle yourse det må bare være et sammentreff, hva forvirret meg om er at det er en ganske nylig installasjon av W7, så ville jeg ikke forventer at det skal fylles allerede .. Anywho, vil jeg prøve tømmer den når jeg gjenstarte inn 7.
|
| |||
| |||
| Jeg kjørte dritt Renere og den fortsatt gjør det. Når jeg kommer på, det viser meg som en registrert bruker ONL området i den lille boksen nederst på første side, men jeg må logge på innlegget. Uansett, ingen Biggie jeg regner. |
|
| |||
| |||
| Beklager hvis jeg var short med deg. Vi har hatt medlemmer i de siste rapport om dette, viste seg å være cookies / cache hver gang. Hvis vi får noen flere rapporter vil jeg se nærmere på saken. :) |
|
| |||
| |||
| Hmm mine faste da jeg installerte FF og Minefield - havn't prøvd det på IE siden. Hvilken nettleser du bruker Bubba?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Firefox. Jeg har ikke endret noe som jeg er klar over dermed spørsmålet mitt. LOL men Rare ting skjer med datamaskinen min hele tiden. for eksempel: Min når jeg ser på mapper eller valg fra kontrollpanelet noen tilfeldig forandring. Av mine skrivebordsikonene vil re ordne, sånn lol. Hybrid: Jeg fant ikke svaret så kort, så jeg det som informative. LOL iblant min mangel på kunnskap om nettsteder og måten de arbeidet distressing. For eksempel ........ Husk meg spørre om stavekontroll? Eller kanskje dette tilfellet lol. Jeg tror jeg virkelig ikke vet hvor mye av en webområder og innhold er avhengige på min datamaskin og innstillinger ......... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rare Nav vises i IE | jonkon2 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Rare mic problem. | Iris77 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 28 mai 2009 12:24 |
| Rare Mic Problem | Aftershock | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 19 desember 2008 19:01 |
| Rare Ram?? | newbuilderkid | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 14 august 2007 01:57 |
| Rare svar | kknight0506 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 mai 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |