![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har min logga in som "kom ihåg mig" eller vad det nu är, och flera gånger de senaste dagarna har jag nära min webbläsare och senare komma tillbaka. I visas som "online" när jag kommer tillbaka lol men jag måste logga in igen. Sup wit dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rensa dina cookies och cache. Det är din webbläsare, inte tomten, det är bra om alla minor och personal datorer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har haft att alltför senaste dagarna på W7, dock bötesbeloppet på båda XP: s Visst konstigt, men jag antar att om det är bra om alla yourse Det måste bara vara en slump, vad förvirrad jag dock är att det är en relativt ny installation av W7, så jag skulle inte tro att det är fyllt redan .. Anywho, jag ska försöka rensa den när jag startar om i 7.
|
| |||
| |||
| Jag sprang Crap Cleaner och det är fortfarande gör det. När jag kom igen, det visar mig som en registrerad användare ONL platsen i den lilla rutan längst ned på första sidan, men jag har för att logga in på tjänsten. Det spelar ingen roll, ingen biggie jag. |
|
| |||
| |||
| Ledsen om jag var kort med dig. Vi har haft medlemmar i det förflutna rapportera detta, visade sig vara cookies / cache varje gång. Om vi får fler rapporter Jag ska titta på det. :) |
|
| |||
| |||
| Hmm min fasta när jag installerade FF och minfält - havn't provat det på IE sedan. Vilken webbläsare du använder Bubba?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Firefox. Jag har inte ändrat något som jag känner till alltså min fråga. LOL men konstiga saker händer med min dator hela tiden. till exempel: Min tanke när jag tittar på mappar eller selections från Kontrollpanel ibland slumpvis förändring. Ibland mitt skrivbord ikoner kommer åter ordna saker lol. Hybrid: Jag såg inte ditt svar så kort, jag såg det som informativa. LOL ibland mina bristande kunskaper om hemsidor och hur de fungerar är beklämmande. Exempelvis ........ Kom ihåg mig frågade om stavningskontrollen? Eller ens detta fall lol. Jag vet inte hur mycket av ett webbplatser syfte och innehåll är beroende på min dator och inställningar ......... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konstiga Nav visas i IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Konstiga mic problem. | Iris77 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 28 maj 2009 12:24 |
| Konstiga Mic problem | Aftershock | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 19 december 2008 19:01 |
| Konstiga Ram??? | newbuilderkid | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 14 august 2007 01:57 |
| Konstiga svar | kknight0506 | Windows-operativsystem | 1 | 12 maj 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |