![]() |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat de sub forums idee is een fantastisch, zal het gemakkelijker maken voor nieuwe mensen aan de raad als ze een probleem hebben om te vinden wat sectie te gaan als alles zal worden opgedeeld in secties. Het wordt een grote thumbs up van mij! |
|
| |||
| |||
| Het is een zeer goed idee, die houdt het forum meer georganiseerd. Dit forum wordt steeds voor veel betere dingen zoals wij spreken en ik ben dankbaar voor. Wat de sub forums gaat wel, je hebt nogal wat posten voor hen ook daadwerkelijk actief zijn in plaats van 0-10 draden met 0 antwoorden in elke subcategorie. Ik hoop dat dit forum is groot;) Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja ... Ive probeerde om de sub fora tot een minimum te beperken zodat het ziet er niet al te leeg ... kan meer als het wordt drukker.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Schakelprogramma forums? | :: AARON: | Web Design, Hosting & SEO | 1 | De 7 april 2008 12:00 |
| Hi, Nieuw op de computer Forums | davidxprice | Introduceer jezelf hier | 6 | 13 dec 2007 02:22 |
| Hallo Computer Forum | Jonathon28 | Introduceer jezelf hier | 10 | 10 dec 2007 06:58 |
| Thread Tools | |
| |