![]() |
|
| |||
| |||
| Bare troede, at jeg ville starte en tråd takke Dave Hybrid til støtte for dette websted og gøre den tilgængelig for alle! Please post her, hvis du ønsker at gentage disse tanker!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helt ærligt, jeg behøver ikke at være klappede på bagsiden.
| |||
| |||
| Citat:
Alt, ting, du nævner er trivia! Bare se på de problemer, som folk har og bliver desperate med, som er, hvad der er vigtigt!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill anden dette indlæg ![]() det har været at få ABIT barnlig her for nylig med visse tråde men yeh på hele holde det op dave
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jeg er her ikke for at være ønsket, jeg er her for at køre en vellykket site. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Når du har til at håndhæve et sæt regler til gavn og glæde af det samfund det ikke virker sådan. Kig på en statsminister for eksempel mange haters. |
|
| |||
| |||
| Bad analogt Dave! Medmindre du er ved at unødvendigt invadere et andet land!
|
| |||
| |||
| Hvad? |
|
| |||
| |||
|