![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tenkte jeg ville starte en tråd takke Dave Hybrid for å støtte dette området og gjør den tilgjengelig for alle! Vær innlegg her hvis du vil gjenta disse tankene!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ærlig, jeg trenger ikke å være patted på baksiden.
| |||
| |||
| Sitat:
Alle som greier du nevner er trivia! Bare se på de problemer folk har og får desperate med, det er det viktigste!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill andre dette innlegget ![]() har det vært få abit barnslig her siste visse tråder men yeh på hele holde det opp dave
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Jeg er ikke her for å bli likt, jeg er her for å publisere en vellykket nettsted. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Når du har til å håndheve et regelverk for større godt av fellesskapet fungerer det ikke sånn. Se på en statsminister for eksempel mange haters. |
|
| |||
| |||
| Bad analogi Dave! Med mindre du er i ferd med å pointlessly invadere et annet land!
|
| |||
| |||
| Hva? |
|
| |||
| |||
|