![]() |
|
| |||
| |||
| Tänkte att jag skulle starta en tråd tacka Dave Hybrid för att stödja denna webbplats och göra den tillgänglig för alla! Posta här om du vill upprepa dessa tankar!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ärligt talat, jag behöver inte bli klappade på ryggen.
| |||
| |||
| Citat:
Allt det där du nämner är trivia! Titta bara på de problem som människor har och får desperat med det där är det som är viktigt!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjuka andra här inlägget ![]() det har varit få lite barnslig här på sistone med vissa trådar men yeh på det hela taget hålla upp dave
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag är inte här för att bli gillade, jag är här för att driva en framgångsrik webbplats. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Citat:
Titta på en statsminister exempelvis många haters. |
|
| |||
| |||
| Bad analogt Dave! Om du inte är på väg att mening invadera ett annat land!
|
| |||
| |||
| Va? |
|
| |||
| |||
|