![]() |
|
| |||
| |||
Jeg henvendte mig på min gamle computer, og når jeg kommer til CJ Jeg kan se, at hjemmesiden er anderledes. På en computer hjemme side er blå og grå på den anden side er hvid. På min gamle computer er den ene, at jeg få ting, der synes at være på rette sted. I alle post når åbnet (eksempel personer efter navn sammen med post, men den linje, der er i mellem de post er på det forkerte sted noget lignende dette:hopthwork. post. andre membername. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ der svaret. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ Jeg ved ikke, hvordan man gør et skærmbillede til at vise dig, hvad der er happing. |
|
| |||
| |||
| Tryk på Prt Sc tasten på højre side af F12 nøgle, åbne Microsoft Paint så Redigér og Paste eller CTRL & V, Gem som derefter overføre her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/ |
|
| |||
| |||
| Du har tabt mig, er det kun et af disse links arbejdet på grund af formatering og det viser den samme side. |
|
| |||
| |||
| hvad der sker, er jeg i et indlæg under mit brugernavn, så en linje på tværs af siden, så den post, dit brugernavn vises i min post, så en linje på tværs af siden og derefter dit svar |
|
| |||
| |||
| Post et skærmbillede, ellers hvordan enhver betød at dechifrere det? |
|
| |||
| |||
| Med andre ord, du har brug for at læse hele posten fra den sidste post til den første post til at forstå, hvem der er hvem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, jeg stadig ikke forstå dig: S
|
| |||
| |||
| Du er eatin "dem lidt svampe, der vokser på cowpies igen hop lol? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE7 Repetitiously åbner blanke sider | littlemnkey | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 11th May 2009 15:59 |
| Er det mig eller AOL? Internet sider langsomt på første belastning | redden137 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 8 april 2009 05:45 |
| Ikke alle websider vil åbne | benandton | Virus, Spyware & Sikkerhed | 9 | 8 januar 2008 07:31 |
| Lagring af Web sider for at bruge Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 25th Dec 2007 16:39 |
| Hvor mange sider er 700 ord? | Cattysnap | Office Suites & Applications | 4 | 4 juni 2007 21:27 |
| Thread Tools | |
| |