![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Käännyin minun vanha tietokone, ja kun tulen CJ näen, että etusivulla on erilainen. Yhdessä tietokoneessa kotisivu on sininen ja harmaa ja toisaalta se on valkoinen. Omassa vanha tietokone on sellainen, että saan, että näyttäisi olevan ole oikeassa paikassa. Kaikissa post avattaessa (esimerkiksi henkilöiden post nimi yhdessä postitse mutta linja, joka on välillä post on väärässä paikassa jotain tällaista:hopthwork. postitse. muut membername. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ ei vastausta. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ En tiedä, miten tehdä ruudunkaappaus näyttämään, mikä on happing. |
|
| |||
| |||
| Paina Prt Sc näppäintä oikealle puolelle F12 avaimen, avaa Microsoft Paint sitten Muokkaa ja Liitä tai CTRL & V, Ellei sitten ladata täältä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/ |
|
| |||
| |||
| Olet menettänyt minulle, vain yhtä näistä linkeistä johtuvan työn muotoilu ja se osoittaa samalla sivulla. |
|
| |||
| |||
| mitä on tapahtumassa on i paikka post minun käyttäjätunnus, sitten linja koko sivun jälkeinen, käyttäjän nimi näkyy minun postitse sitten linja koko sivulle ja sitten vastaus |
|
| |||
| |||
| Lähetä ruudunkaappaus, muuten miten joku tarkoitus tulkita, että? |
|
| |||
| |||
| Toisin sanoen sinun tarvitse lukea koko Post viime postitse ensimmäisen post ymmärtää, kuka on kuka. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope En ole vielä ymmärrystä te: S
|
| |||
| |||
| Olet ollut eatin "ne vähän sieniä että kasvaa annetun cowpies jälleen hop lol? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE7 Repetitiously avautuu tyhjiä sivuja | littlemnkey | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 11th Jun 2009 15:59 |
| Onko Me tai Aol? Internet-sivuilla hidas ensimmäisen kuorman | redden137 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 8. Apr 2009 05:45 |
| Ei kaikki Web-sivut auki | benandton | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 8. Jan 2008 07:31 |
| Tallentaminen Web-sivujen käyttö Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 25. Joulukuu 2007 16:39 |
| Kuinka monta sivua on 700 sanaa? | Cattysnap | Office Suites & Applications | 4 | 4th Jun 2007 21:27 |
| Thread Tools | |
| |