![]() |
|
| |||
| |||
Ik heb op mijn oude computer en toen ik naar CJ Ik zie dat de home page is anders. Op een computer thuis is blauw en grijs aan de andere kant is het wit. Op mijn oude computer is degene die ik krijg iets dat lijkt niet op de juiste plek. In alle post wanneer geopend (bijvoorbeeld personen post naam samen met de post, maar de lijn die tussen de post is op de verkeerde plaats iets als dit:hopthwork. post. andere membername. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ er antwoord. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ Ik weet niet hoe je een screenshot te zien wat er happing. |
|
| |||
| |||
| Druk op de Prt Sc toets op het recht van de F12 sleutel, open te stellen Microsoft Paint dan Bewerken en Plakken of CTRL & V, Behoudens dan uploaden hier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/ |
|
| |||
| |||
| Je hebt verloren mij, slechts een van deze banden werk te wijten aan de opmaak en het toont dezelfde pagina. |
|
| |||
| |||
| wat er gebeurt is dat ik in een bericht onder mijn gebruikersnaam, dan een regel over de pagina, dan is de post, uw gebruikersnaam weergegeven in mijn post, dan een regel over de pagina en vervolgens uw antwoord |
|
| |||
| |||
| Plaats een screenshot, anders hoe wordt iemand te ontcijferen dat? |
|
| |||
| |||
| Met andere woorden: u moet het hele bericht te lezen uit de laatste post op de eerste post te begrijpen wie is wie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee ik ben nog steeds niet begrijpen je: S
|
| |||
| |||
| U was eatin 'hen weinig paddestoelen die groeien op de cowpies weer hop lol? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE7 Repetitiously opent blanco pagina's | littlemnkey | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 11 jun 2009 15:59 |
| Ligt het aan mij of AOL? Internet pagina's traag op de eerste lading | redden137 | Virus, spyware & Security | 4 | De 8 april 2009 05:45 |
| Niet alle webpagina's te openen | benandton | Virus, spyware & Security | 9 | 8 Jan 2008 07:31 |
| Het opslaan van webpagina's te gebruiken voor offline | qwertyuioppoiuytrewq | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 25 dec 2007 16:39 |
| Hoeveel pagina's is 700 woorden? | Cattysnap | Office Suites & Toepassingen | 4 | De 4 juni 2007 21:27 |
| Thread Tools | |
| |