![]() |
|
| |||
| |||
Jag vände på min gamla dator och när jag kommer till CJ jag att hemsidan är annorlunda. På en dator hemsidan är blå och grå på den andra är vit. På min gamla dator är det som jag sak som tycks vara på rätt plats. I alla inlägg när de öppnas (t.ex. personer efter namn tillsammans med post men den linje som är mellan post är på fel ställe ungefär så här:hopthwork. post. andra membername. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ det svaret. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------ Jag vet inte hur man gör en skärmdump att visa dig vad som är happing. |
|
| |||
| |||
| Tryck på Prt Sc nyckel till höger på F12 nyckeln, öppna Microsoft Paint sedan Redigera och Klistra in eller CTRL & V, Spara som sedan lägga upp här. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/http://www.computer-juice.com/forums...ges-22786-new/ |
|
| |||
| |||
| Du har tappat bort mig, bara en av dessa länkar arbete på grund av formatering och den visar samma sida. |
|
| |||
| |||
| Det som händer är i stället i ett inlägg under mitt användarnamn, därefter en linje över hela sidan, sedan post, ditt användarnamn visas i mina inlägg, då en linje över hela sidan och sedan ditt svar |
|
| |||
| |||
| Post en skärmdump, annars hur är någon som tänkt att dechiffrera det? |
|
| |||
| |||
| Med andra ord måste du läsa hela inlägget från det senaste inlägget på den första efter att förstå vem som är vem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej jag är fortfarande inte förstå dig: S
|
| |||
| |||
| Du har eatin "dem lite svamp som växer på cowpies återigen hop lol? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IE7 Repetitiously öppnar tomma sidor | littlemnkey | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 11 juni 2009 15:59 |
| Är det jag eller AOL? Internet sidor långsamt på första lasten | redden137 | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 8 april 2009 05:45 |
| Alla webbsidor öppnas | benandton | Virus, spionprogram och säkerhet | 9 | 8 januari 2008 07:31 |
| Spara webbsidor till Använd Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 25 december 2007 16:39 |
| Hur många sidor är 700 ord? | Cattysnap | Office Suites & Applications | 4 | 4 juni 2007 21:27 |
| Thread Tools | |
| |