![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle. Som løse et problem med en pc komponent eller hjælpe med et andet problem kan komme ned til (hvad der synes at være) de mest ubetydelige ting, det er meget vigtigt, at mods (og andre medlemmer) er i stand til at forstå, hvad du siger. Nogle af jer er at skrive dine indlæg i en forkortet mode og / eller i form af en mobiltelefon tekstbesked. Ikke sige, gør det ikke, fordi det vil bare gøre os git's. Men det er til din fordel, skal du stille et spørgsmål, at gøre det let forståeligt for alle. Tak.
|
| |||
| |||
| aftalt, im syge af stillinger i cant forstå! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Txt taler faktisk ikke tilladt som anført i forum regler.
| |||
| |||
![]() Dammit. Ubesvarede at Dave. Nogle blodige Mod jeg. ![]() <<<<Gets frakke og går ud for at læse forum reglerne igen.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| That's cool mate, kan ikke vide alt. Det er ikke en stor eller bannable handling, men stadig skal håndhæves så txt spk er doven og irriterende. Jeg ved ikke, hvorfor folk bruger det, det bare gør dem synes stum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg vil også gerne det, hvis folk undertiden en smule mere information på deres første stillinger gerne hvor længe de har haft det problem for etc etc. Gemmer at skulle spørge de samme spørgsmål igen og igen.
|
| |||
| |||
| Bortset fra at være irriterende, hvis noget er misforstået det kunne føre til en bekostelig ($$$) fejl. |
|
| |||
| |||
| Heldigvis mener jeg, at dette forum er temmelig blottet for txt talkers. Jeg gik om »Elder Ruller» fora gang og jeg kunne ikke forstå en ting, de sagde ....
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er i reglerne. Jeg elsker dette forum.
Jeg allerede synes, det er irriterende, når folk forlader de apostroffer. Jeg vil sandsynligvis skabe en Apostrophe Lovers Protection Society. Det ville være awesomely horribel. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Jeg har Google Toolbar installeret med stavekontrollen, med et enkelt klik, og det løser mine fejltagelser ret op. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan sletter jeg skrive historien? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 marts 2009 21:46 |
| Hvor kan jeg finde en software, der forbedrer min skrive hastighed | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Keyboard har forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10th Dec 2007 00:26 |
| Typing Tutor til Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |