![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi allemaal. Als het oplossen van een probleem met een pc-component of het helpen met een ander probleem kan komen neer op (wat lijkt te zijn) de meest onbeduidende ding is het zeer belangrijk dat de mods (en andere leden) in staat zijn te begrijpen wat u zegt. Sommigen van u typt uw berichten in een verkorte mode en / of in de vorm van een mobiele telefoon tekstbericht. Niet zeggen dat niet doen, want dat zou alleen maar ons git's. Maar het is in uw voordeel, moet u een vraag stellen, zodat het gemakkelijk te begrijpen voor iedereen. Bedankt.
|
| |||
| |||
| overeengekomen, im sick posten i cant begrijpen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Txt spreken is eigenlijk niet toegestaan, zoals vermeld in de forum-regels.
| |||
| |||
![]() Verdomme. Gemiste dat Dave. Sommige bloedige mod ik ben. ![]() <<<<Gets jas en dooft om te lezen forum regels opnieuw.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dat is cool mate, kan niet alles weten. Het is geen grote of bannable strafbaar feit, maar moet nog worden gehandhaafd als txt SPK is lui en irriterend. Ik weet niet waarom mensen het gebruiken, alleen lijken ze dom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kon niet eens meer. Ook wil ik het als mensen soms een beetje meer informatie in hun eerste posten, zoals hoe lang ze hebben het probleem voor etc etc. Slaat met vragen dezelfde vragen opnieuw en opnieuw.
|
| |||
| |||
| Behalve dat vervelend, als er iets verkeerd zou kunnen leiden tot een kostbare ($$$) fout. |
|
| |||
| |||
| Gelukkig, ik denk dat dit forum is vrij zonder txt talkers. Ik ging op 'The Elder Scrolls' fora eens en ik kon niet begrijpen wat ze zei ....
__________________ "Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is in de regels. Ik hou van dit forum.
Ik vind het al vervelend als mensen vertrekken uit de Apostrofs. Ik zou waarschijnlijk een Liefhebbers Apostrophe Protection Society. Dat zou awesomely verschrikkelijk. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Ik heb de Google Toolbar geïnstalleerd met de spellingcontrole, een klik en het herstelt mijn fouten recht omhoog. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe verwijder ik typering geschiedenis? | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | De 4 maart 2009 21:46 |
| Waar vind ik een software die verbetert mijn typen snelheid | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Toetsenbord heeft vertraagd Typering | gunnapaul2 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 10 dec 2007 00:26 |
| Typing Tutor voor Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25 okt 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |