![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle sammen. Som løse et problem med en pc komponent eller bistå med en annen sak kan komme ned på (det ser ut til å være) den mest ubetydelige ting det er svært viktig at Modifikasjon (og andre medlemmer) er i stand til å forstå hva du sier. Noen av dere skriver inn innlegg i en forkortet mote og / eller i form av en mobiltelefon tekstmelding. Ikke sier ikke gjør det, fordi det ville bare gjøre oss git's. Men det er til din fordel, bør du stille et spørsmål, for å gjøre det lett forståelig for alle. Takk.
|
| |||
| |||
| avtalt, im syk av stillinger i cant forstå! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Txt snakker faktisk ikke tillatt som angitt i forum reglene.
| |||
| |||
![]() Dammit. Ubesvarte som Dave. Noen blodig mod jeg. ![]() <<<<Blir frakk og går av å lese forum reglene igjen.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Det er kult kompis, kan ikke vite alt. Det er ikke et stort eller bannable lovbrudd, men fortsatt må håndheves som txt spk er lat og irriterende. Jeg vet ikke hvorfor folk bruker det, det bare gjør dem vises dum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kunne ikke godtar mer. Jeg vil også ha den hvis folk iblant gitt litt mer informasjon i sitt første innlegg som hvor lenge de har hatt problemer etc etc. Lagrer måtte spørre de samme spørsmålene igjen og igjen.
|
| |||
| |||
| Bortsett fra å være irriterende, hvis noe er feiltolkes det kunne føre til en kostbar ($$$) feil. |
|
| |||
| |||
| Heldigvis tror jeg dette forumet er ganske blottet for txt talkers. Jeg gikk på "The Elder Scrolls' fora gang kunne jeg ikke forstå en ting de sa ....
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem, forvirre dem!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det står i reglene. Jeg elsker dette forum.
| |||
| |||
| Jeg har installert Google-verktøylinjen med stavekontroll, ett klikk, og det løser mine feil rett opp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sletter jeg skrive historie? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Hvor finner jeg en programvare som forbedrer min skrive hastighet | yonilobo | Linux og alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Keyboard Har Forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10 desember 2007 00:26 |
| Typing veileder for Linux | PyroTails | Linux og alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |