![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla. Som att lösa ett problem med en st komponent eller bistå med en annan fråga kan komma ner till (vad som verkar vara) den mest obetydliga sak det är mycket viktigt att mods (och andra) kan förstå vad du säger. Några av er skriver dina inlägg i förkortad mode och / eller i form av en mobiltelefon textmeddelande. Inte självklart inte göra det, för det skulle bara göra oss GIT's. Men det är till din fördel, bör du ställa en fråga, att göra den begriplig för alla. Tack.
|
| |||
| |||
| överens im sjuka tjänster jag skränande förstå! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Txt talar faktiskt inte tillåtet enligt forumets regler.
| |||
| |||
![]() Tusan också. Missade att Dave. Några blodiga mod jag. ![]() <<<<Gets jacka och går ut för att läsa forum regler igen.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| That's cool mate, inte kan veta allt. Det är inte ett större eller bannable brott men ändå måste verkställas så txt SPK är lata och irriterande. Jag vet inte varför människor använder den, det bara gör dem verkar dumt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kunde inte vara mer överens. Jag skulle också vilja att människor ibland förutsättning lite mer information i sitt första inlägg liksom hur länge de har haft problem etc etc. Sparar med att ställa samma frågor om och om igen.
|
| |||
| |||
| Bortsett från att vara irriterande, om något är misstolkat det skulle kunna leda till en kostsam ($$$) misstag. |
|
| |||
| |||
| Lyckligtvis tror jag att detta forum är ganska saknar txt talkers. Jag gick på "The Elder Rullar forumet en gång och jag kunde inte förstå en sak som de sa ....
__________________ "Om du inte kan övertyga dem, förvirra dem!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är i reglerna. Jag älskar detta forum.
Jag som redan tycker att det är irriterande när folk lämnar ut apostrofer. Jag skulle förmodligen skapa en apostrof Lovers Protection Society. Det skulle vara awesomely hemskt. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Jag har Google verktygsfält installerat med stavningskontrollen, ett klick och det fixar mitt fel ända. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur tar jag bort att skriva historia? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Var hittar jag en programvara som förbättrar min skriva hastigheten | yonilobo | Linux & Alternativa OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Tangentbord har försenat Typgruppering | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10 december 2007 00:26 |
| Typing handledare för Linux | PyroTails | Linux & Alternativa OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |