![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah Firefox har en indbygget stavekontrol, der er stor for mig lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u guys n Bout cnt u undrstnd DIS.
| |||
| |||
| Aoccdrnig til en rscheearch på Cmabridge Uinervtisy, det deosn't mttaer i hvad oredr de ltteers i en wrod er, olny iprmoetnt tihng er, at den foerste og sidste ltteer være på rghit pclae. Den rset kan en samlet mses og du kan sitll Raed det wouthit porbelm. Dette er bcuseau de huamn mnid deos ikke Raed ervey lteter ved istlef, men wrod som en wlohe. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg hørte det, og jeg læser, at bøden:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Jeg havde ingen problemer med at læse, at ved den hastighed jeg normalt læser på. Stof til eftertanke! Jeg spekulerer på, hvor lang tid det tog dig at skrive om?
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det tog lidt tid! Jeg har skrevet ud fra et billede på internettet. Meget forvirrende for forsætligt staver alting ..... min stavekontrol gik sindssygt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You're alle nødder.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wait ... kan vi stadig sige "LOL"? eller "LMAO" og "ROFL "?????
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej LOL.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan sletter jeg skrive historien? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 marts 2009 21:46 |
| Hvor kan jeg finde en software, der forbedrer min skrive hastighed | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Keyboard har forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10th Dec 2007 00:26 |
| Typing Tutor til Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |