![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo Firefox on rakennettu oikeinkirjoituksen tarkistus, mikä on hieno minulle lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u guys n bout cnt u undrstnd DiS.
| |||
| |||
| Aoccdrnig joka rscheearch klo Cmabridge Uinervtisy, se deosn't mttaer missä oredr että ltteers on wrod ovat, olny iprmoetnt tihng on, että frist ja viimeinen ltteer oltava jatkuvasti rghit pclae. The rset voi olla yhteensä mses ja voit sitll Raed se wouthit porbelm. Tämä on bcuseau että huamn mnid deos ei Raed ervey lteter jonka istlef, mutta wrod kuin wlohe. |
|
| |||
| |||
| Niin olen kuullut, ja luin että kauniit:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Minulla ei ollut ongelmia käsittelyssä, että sillä nopeudella olen yleensä lukea. Ajattelemisen aihetta! Ihmettelen, kuinka kauan se kesti voit tyyppi vaikka?
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kesti jonkin aikaa! Olen kirjoittanut, joka kuvaa internetissä. Erittäin hämmentävää tarkoituksellisesti väärin kaiken ..... minun tarkistusohjelmasi oli menossa hullu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet kaikki pähkinät.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| odota ... voimme vielä sanoa "LOL"? tai "LMAO" ja "ROFL "?????
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No LOL.