![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Firefox heeft een ingebouwde spellingcontrole, dat is geweldig voor me lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u guys n bout CNT u undrstnd Dis.
| |||
| |||
| Aoccdrnig naar een rscheearch op Cmabridge Uinervtisy, het deosn't mttaer in wat oredr de ltteers in een wrod zijn, olny iprmoetnt tihng is dat de Frist en laatste ltteer ten rghit pclae. De rset kan een totale mses en u kunt sitll raed het wouthit porbelm. Dit is bcuseau de huamn mnid DEOS niet raed ervey lteter door istlef, maar de wrod als een wlohe. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik hoorde dat en ik lees dat goed:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Ik had geen problemen met het lezen van dat bij de snelheid normaal lees ik bij. Food for thought! Ik vraag me af hoe lang het duurde het tot type al?
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Het duurde een tijdje! Ik typte uit een afbeelding op het internet. Erg verwarrend opzettelijk spelfouten alles ..... mijn spellingcontrole was gek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je bent op alle noten.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wachten ... kunnen we nog zeggen "LOL"? of "LMAO" en "ROFL "?????
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee LOL.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe verwijder ik typering geschiedenis? | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | De 4 maart 2009 21:46 |
| Waar vind ik een software die verbetert mijn typen snelheid | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Toetsenbord heeft vertraagd Typering | gunnapaul2 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 10 dec 2007 00:26 |
| Typing Tutor voor Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25 okt 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |