![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Firefox har en innebygd stavekontroll, og det er flott for meg lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u guys n bout cnt u undrstnd dis.
| |||
| |||
| Aoccdrnig til en rscheearch på Cmabridge Uinervtisy det deosn't mttaer i det oredr den ltteers i en wrod er, olny iprmoetnt tihng er at frist og siste ltteer være på rghit pclae. Den RSET kan totalt mses og du kan sitll raed det wouthit porbelm. Dette er bcuseau den huamn mnid deos ikke raed ervey lteter av istlef, men wrod som et tidligere tidspunkt enn symptomene opptrer. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg hørte at jeg leste at fin:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Jeg hadde ingen problemer med å lese at hastigheten jeg vanligvis lese. Mat for tanken! Jeg lurer på hvor lang tid det tok du å skrive om?
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det tok en stund! Jeg har skrevet fra et bilde på internett. Veldig forvirrende for forsettlig feilstaver alt ..... min stavekontrollen skulle gal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er gal.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vent litt ... kan vi likevel si "LOL"? eller "LMAO" og "ROFL "?????
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No LOL.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sletter jeg skrive historie? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Hvor finner jeg en programvare som forbedrer min skrive hastighet | yonilobo | Linux og alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Keyboard Har Forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10 desember 2007 00:26 |
| Typing veileder for Linux | PyroTails | Linux og alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |