![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja Firefox har en inbyggd stavningskontroll, vilket är bra för mig lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u guys n skjutningen cnt u undrstnd DIS.
| |||
| |||
| Aoccdrnig till en rscheearch på Cmabridge Uinervtisy det deosn't mttaer i vad oredr den ltteers i en wrod är, desto olny iprmoetnt tihng är att frist och sista ltteer vara på rghit pclae. Den RSET kan en total mses och du kan sitll raed det wouthit porbelm. Detta är bcuseau den huamn mnid deos inte raed ervey lteter av istlef, men wrod som en wlohe. |
|
| |||
| |||
| Ja jag hörde det, och jag läste det fint:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Jag hade inga problem att läsa att med den hastighet jag normalt läser på. Att tänka på! Jag undrar hur lång tid det tog dig att skriva om än?
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det tog ett tag! Jag skrev från en bild på Internet. Mycket förvirrande att avsiktligt felstavning allt ..... min Stavningskontrollen gick galet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du är alla nötter.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vänta ... kan vi fortfarande säga "LOL"? eller "LMAO" och "rofl "?????
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej LOL.