![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ah de wondere wereld van woordspelingen. XD
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Omg! Wtf? Lol! LMFAO! Rofl! J / k! J / k! |
|
| |||
| |||
| Swearing, ook al via een acroniem, wordt niet getolereerd CP. ![]()
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oooooooooooo je Alex boos!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, als ik niet wil een killjoy dit is een ernstige draad.
| |||
| |||
| Ik zei j / k. .. : D O_o |
|
| |||
| |||
|
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Grapje Alex. Maar wat, grap of niet, beëdiging is niet toegestaan. |
|
| |||
| |||
| Mijn fout. Ik was net een opsomming van alle meest voorkomende afkortingen ik kon bedenken. sorry. : ( |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe verwijder ik typering geschiedenis? | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | De 4 maart 2009 21:46 |
| Waar vind ik een software die verbetert mijn typen snelheid | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Toetsenbord heeft vertraagd Typering | gunnapaul2 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 10 dec 2007 00:26 |
| Typing Tutor voor Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25 okt 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |