![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det er cool, ikke noget personligt.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Og jeg var ikke rigtig vred, blot forsøger at få et punkt i en venskabelig måde. Har nogen meddelelse om " "Nederst på den post?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
mig! mig!
|
|||
|
|||
|
Tekst type er også ubrugelige for google indeksering.
|
|
|
|||
|
|||
|
Et stort, fedt bestemt til.
Har nogen høre om kid et par år siden, der skrev en eksamenspapirerne i teksten taler? De foruroligende ting var, at han ikke se noget var galt, da han modtog feedback.
|
|||
|
|||
|
Nå min lokale junior skolen er at lade børn til at skrive som de taler, så længe læreren kan læse den og forstår, hvad de siger, så deres skolebøger ville se lidt på denne måde ....
Overheard på et Rangers Fitbaw matche ......... "Se i aftes, ah 'til sidst fik ma ANE tilbage på neebours" Husk en »TELT ye, at en" kvik få Tae sove skind, blodige gravet o 'deres afbarke hele natten, hver nat, for de seneste 3 uger " "Nå ah 'jist sagde Tae OOR Mary, ah'm gonny sortere dem oot wance og for alle" og en af hans Pals sagde: "lidt gjorde ye Dae så?" "A" jist gik oot ryggen og løftede gravet ower intae ma gairden ..................... se, hvordan de blodige lide det.!! Og jeg kid du ikke. |
|
|
|||
|
|||
|
Tekst Speak kom om at holde beskeden så kort som muligt på en mobiltelefon, forbavsende en ordbog kan købes i dag med alle Tekst tale / akronymer forklares, som reglerne definere engelsk er der skal anvendes, og jeg finder det meget forvirrende, når jeg har at dechifrere en post til at forstå det endelig stavekontrollen her fungerer godt
|
|
|
|||
|
|||
|
Wow, det var en masse til at absorbere, oplysende selv.
|
|
|
|||
|
|||
|
år, u shud type yo stillinger propely init m8 lol
|