![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's cool, ei mitään henkilökohtaista.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Ja olin todella vihainen, vain yrittää tehdä kohta ystävälliseen sävyyn. Onko kukaan huomata " "Alareunassa post?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minua! minua!
| |||
| |||
| Teksti tyyppi on myös turha google indeksointi. |
|
| |||
| |||
| Suuri, rasvan ehdottomasti siihen. Onko kukaan kuulla poika pari vuotta sitten joka kirjoitti tentti paperia tekstin puhua? Huolestuttava asia oli, että hän ei näe mitään, oli väärin, kun hän on saanut palautetta.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| No oman paikallisen nuorempi koulu on mahdollistaa lasten kirjoittaa kuin he puhuvat, niin kauan kuin opettaja voi lukea ja ymmärtää, mitä he sanovat, joten niiden koulukirjoille tarkastelisi hieman tätä .... Overheard on Rangers Fitbaw ottelu ......... "Katso viime yönä, ah 'lopulta sai ma Ane takaisin sen neebours" Muistaa "telt te että" ovela saada Tae nukkua turkiksen verinen kaivettiin o 'omaansa Barking koko yön, joka yö, koska viimeiset 3 viikkoa " "No ah" jist sanoi Tae oor Mary, ah'm gonny lajitella ne oot wance ja kaikille ", ja yksi hänen kaverukset sanoi," rahtuakaan ei te Dae sitten? " "A" jist meni oot selkään ja poisti kaivettiin ower intae ma gairden ..................... miten ne verinen like it.! Ja minä poika et. |
|
| |||
| |||
| Teksti Puhu tuli noin pitämään viesti niin lyhyt kuin mahdollista matkapuhelimen hämmästyttävän sanakirjaa voi ostaa tänään kaikki teksti puhua / kirjainsanoja selitti, kuten säännöissä määritellään Englanti on käytettävä, ja minusta on varsin sekava, kun olen selvittää työpaikan ymmärtänyt, lopuksi tarkistusohjelmasi täällä toimii hyvin |
|
| |||
| |||
| Vau, tämä oli paljon absorboivat, valaisevaa vaikka. |
|
| |||
| |||
| vuodessa, u shud tyyppi yo virkaa propely init M8 lol |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten voin poistaa konekirjoitus historia? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4th Mar 2009 21:46 |
| Mistä löytyy ohjelmisto, joka parantaa minun konekirjoitus nopeus | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22. marraskuu 2008 02:44 |
| Näppäimistö on viivästyttänyt Tyypitys | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10. Joulukuu 2007 00:26 |
| Tyypitys tutor Linux | PyroTails | Linux & Alternative OS | 3 | 25. lokakuu 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |