![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is cool, niets persoonlijks.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
En ik was niet echt boos, maar proberen om een plaats in een vriendelijke manier. Heeft iemand de mededeling " "Aan de onderkant van de post?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ik! ik!
| |||
| |||
| Tekst is ook bruikbaar voor het indexeren van Google. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Heeft iemand horen over het kind een paar jaar geleden, die schreef een examen papier in de tekst spreken? De verontrustende zaak was dat hij niet zien wat er mis was toen hij ontvangen feedback.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Nou mijn lokale junior school zodat kinderen te schrijven zoals ze praten, zolang de leraar kan lezen en begrijpt wat ze zeggen, is hun schoolboeken zou er een beetje zoals deze .... Overhead een Rangers Fitbaw match ......... "Zie gisteravond ah 'eindelijk heb ma ANE terug op de neebours" Vergeet niet een 'telt gij dat een' omzichtig krijgen Tae slaap bont bloedige gegraven o "hunne blaft de hele nacht, elke nacht, voor de laatste 3 weken" "Nou ah 'jist zei Tae oor Maria, ah'm Gonny sorteren OOT wance en voor iedereen" en een van zijn vrienden zei, "whit heeft DAE gij dan?" "A" jist ging OOT de rug en tot opheffing van de gegraven ower intae ma gairden ..................... zien hoe zij bloedige like it.! En ik je kind niet. |
|
| |||
| |||
| Tekst Spreek kwam om het bericht zo kort mogelijk op een mobiele telefoon, verbazingwekkend een woordenboek kan worden gekocht vandaag met alle tekst spreken / acroniemen toegelicht, zoals de regels bepalen Engels is om gebruikt te worden en ik vind het nogal verwarrend als ik hebben te ontcijferen een bericht om het te begrijpen, tot slot de spellingcontrole hier werkt goed |
|
| |||
| |||
| Wow, dit was een veel te absorberen, maar verhelderend. |
|
| |||
| |||
| jaar, u shud type yo posten propely init m8 lol |