![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er kult, ikke noe personlig.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Og jeg var egentlig ikke sint, bare prøv å lage et punkt på en vennlig måte. Hadde noen merker " "På bunnen av innlegg?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| meg! meg!
| |||
| |||
| Teksten er også ubrukelig for google indeksering. |
|
| |||
| |||
| En stor, feit definitivt til det. Hadde noen høre om ungen et par år siden som skrev en eksamen papir i teksten snakker? Den urovekkende ting var at han ikke ser noe var galt da han fikk tilbakemelding.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Vel min lokale junior skolen er slik at barn å skrive som de snakker, så lenge læreren kan lese det og forstår hva de sier, så skolen deres bøker ville se litt sånn .... Overheard på et Rangers Fitbaw match ......... "Se, i går kveld, ah 'slutt fikk ma Ane tilbake på neebours" Husk et telt dere at en skarpsindig få Tae sove pels som blodig gravde o 'deres Barking hele natten, hver kveld, for de siste 3 uker " "Vel ah 'jist sa Tae oor Mary, ah'm gonny sortere dem oot wance og for alle" og en av hans venner sa whit gjorde dere Dae da? " "A" jist gikk oot ryggen og løftet de gravde ower intae ma gairden ..................... se hvordan de blodige liker det.! Og jeg ungen du ikke. |
|
| |||
| |||
| Tekst Snakk kom til å holde meldingen så kort som mulig på en mobiltelefon, utrolig ordbok kan kjøpes i dag med all tekst snakker / akronymene forklart, som reglene definerer engelsk skal brukes, og jeg synes det er ganske forvirrende når jeg har å omsette et innlegg for å forstå det, til slutt stavekontrollen her fungerer godt |
|
| |||
| |||
| Wow, dette var mye til å absorbere, opplyse om. |
|
| |||
| |||
| år, u shud type yo posts propely init m8 lol |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan sletter jeg skrive historie? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Hvor finner jeg en programvare som forbedrer min skrive hastighet | yonilobo | Linux og alternative OS | 3 | 22 nov 2008 02:44 |
| Keyboard Har Forsinket Typing | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10 desember 2007 00:26 |
| Typing veileder for Linux | PyroTails | Linux og alternative OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |