![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är coolt, inget personligt.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Och jag var inte riktigt arg, försöker bara göra en punkt på ett vänligt sätt. Har någon märker det " "Längst ner i posten?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag! jag!
| |||
| |||
| Text är också oanvändbar för Google att indexera. |
|
| |||
| |||
| Ett stort, fett definitivt på det. Har någon hört om ungen ett par år sedan som skrev en tentamen papper i texten tala? Den oroväckande sak var att han inte såg någonting var fel när han fick feedback.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Tja min lokala junior skolan gör barn för att skriva som de pratar, så länge som läraren kan läsa det och förstår vad de säger, så deras skolböcker skulle se lite så här .... Overheard på Rangers Fitbaw match ......... "Se i går kväll, ah" till slut kom ma Ane tillbaka på neebours " Kom ihåg en "Telt ni att en" slug få Tae sova päls som blodiga grävde o "deras skäller hela natten, varje natt, för de senaste 3 veckor" "Well ah" jist sa Tae oor Mary, ah'm gonny sortera dem oot wance för alla "och en av hans polare sa," whit gjorde ni Dae då? " "A" jist gick oot ryggen och lyft den grävde ower intae ma gairden ..................... se hur de blodiga gillar det.! Och jag ungen du inte. |
|
| |||
| |||
| Text Tala kom om att hålla budskapet så kort som möjligt på en mobiltelefon, otroligt lexikon kan köpas i dag med alla Text tala / förkortningar förklaras, eftersom de regler som definierar engelska ska användas, och jag finner det ganska förvirrande när jag har tyda ett inlägg för att förstå det slutligen stavningskontrollen här fungerar bra |
|
| |||
| |||
| Wow, det var mycket att absorbera, upplysande men. |
|
| |||
| |||
| år, u shud typ yo tjänster propely init M8 lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur tar jag bort att skriva historia? | pest79456 | General Software Chat | 9 | 4 mars 2009 21:46 |
| Var hittar jag en programvara som förbättrar min skriva hastigheten | yonilobo | Linux & Alternativa OS | 3 | 22 november 2008 02:44 |
| Tangentbord har försenat Typgruppering | gunnapaul2 | General Software Chat | 4 | 10 december 2007 00:26 |
| Typing handledare för Linux | PyroTails | Linux & Alternativa OS | 3 | 25 oktober 2007 23:28 |
| Thread Tools | |
| |