![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag undrar varför det isnt en möjlighet att ladda upp filer som avi, mp3, mpeg etc Theres varit miljontals gånger där ive ville lägga upp en skärm inspelad video till en snabb och enkel vägledning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladda upp dit?
| |||
| |||
| Jag tänkte lägga upp på youtube eller någon annan similer platsen var det enda alternativet, precis dubbelkontroll. Men jag tror ska låta det vara jubelropet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lägg dem på youtube sedan bädda in dem här.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med YouTube upload | Sandra | Multimedia & Codecs | 3 | 12 januari 2009 17:15 |
| Homemade Videos - hemgjorda videoklipp | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5 juni 2008 15:46 |
| Kan inte längre ladda upp bilder med IE eller Firefox | jondemassey | Webbläsare & FTP Klienter | 6 | 30 januari 2008 19:44 |
| Newbie vill ladda upp bild | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 november 2007 17:51 |
| Upload / Download Ratio | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21 oktober 2006 15:06 |
| Thread Tools | |
| |