![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi søger en volontør til at opdatere og vedligeholde vores download sektion.
Det har været lidt forsømt i fortiden, og vi ønsker at give det en frisk kick og gør det til en nyttig ressource. Det nuværende personale har meget at gøre allerede, så vi har brug for en ny. Du skal have fremragende stavning og øje for detaljer sammen med tilgængelighed, da dette vil kræve en vis tid, de fleste dage. Besvar nedenfor, hvis du er interesseret. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første off du misspelt volontøren, vil jeg gerne, men jeg er på linux mere end jeg er vinduer, så jeg dont kende, hvis jeg vil være op til spec med den nyeste Windows-programmer
| |||
| |||
| Det vil ikke noget, som jeg har sagt alt, hvad du har brug for, er tid og mulighed for at bruge et tastatur og en mus. |
|
| |||
| |||
| det afhænger af, hvor meget tid der er behov for jeg har en masse skole arbejde i øjeblikket, hvordan vi skal lægge programmer op dér, vil du fortæller os, hvad dem, eller om vi bare finde gode ansøgninger |
|
| |||
| |||
| Cew, hvordan, hvorfor og hvornår der vil blive redegjort for, når en kandidat er fundet. Oprindeligt jeg ønsker blot at vide, hvis du har tid til at gøre det, som er den absolut vigtigste faktor. Sandsynligvis vil tage 30 minutter eller så en dag jeg gætte på, afhænger af, hvor hurtigt du er ved at kopiere og indsætte. |
|
| |||
| |||
| yeh ok ill sige im op for det |
|
| |||
| |||
| PM Sendt. Tak. |
|
| |||
| |||
| Stilling besættes. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp er nødvendig | teenee23 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hej alle, hjælpe behov | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21. nov 2007 10:53 |
| Hjælp er nødvendig | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjælp er nødvendig | doomjeffs | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |