![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We zijn op zoek naar een vrijwilliger te werken en te handhaven onze downloads sectie.
Het is een beetje verwaarloosd in het verleden en we willen haar een verse kick en maakt het een nuttige bron. De huidige medewerkers hebben een veel te doen al zo moeten we iemand nieuw. U moet zijn uitstekende spelling en oog voor detail, samen met de beschikbaarheid als dit vergt enige tijd de meeste dagen. Antwoorden hieronder als u geïnteresseerd bent. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eerste uit je misspelt vrijwilliger, ik zou graag willen maar ik ben op Linux meer dan ik windows dus i dont know if i worden tot spec met de nieuwste Windows-programma's
| |||
| |||
| Dat zal er niet toe, zoals ik al zei alles wat je nodig hebt is tijd en de mogelijkheid tot gebruik van een toetsenbord en muis. |
|
| |||
| |||
| het hangt ervan af hoeveel tijd nodig is heb ik veel van de school werkt op dit moment, hoe we de programma's daar, heb je ons vertelt wat zijn of doen we gewoon vinden goede toepassingen |
|
| |||
| |||
| Cew, hoe waarom en wanneer zal worden uitgelegd wanneer een kandidaat is gevonden. Aanvankelijk Ik wil alleen maar weten als u nog de tijd om dit te doen want dat is de belangrijkste factor. Zal waarschijnlijk 30 minuten of zo een dag denk ik, hangt af van hoe snel je bent bij het kopiëren en plakken. |
|
| |||
| |||
| yeh ok ziek zeggen im voor het |
|
| |||
| |||
| PM verzonden. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Gevulde positie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig | teenee23 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 30 dec 2008 13:34 |
| Hey allemaal, hulp nodig | robk89 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hulp nodig | aeroken1 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 22 aug 2007 06:42 |
| Hulp nodig | doomjeffs | Virus, spyware & Security | 2 | 12 aug 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |