![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi søker en frivillig til å oppdatere og vedlikeholde våre nedlastinger delen.
Det er blitt litt neglisjert i det siste og vi ønsker å gi den et friskt spark og gjøre den til en nyttig ressurs. Den nåværende ansatte har mye å gjøre alt så vi trenger noen nye. Du må ha gode staving og øye for detaljer sammen med tilgjengelighet da dette vil kreve litt tid på de fleste dager. Svar under hvis du er interessert. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første av deg misspelt frivillig, vil jeg gjerne, men jeg er på linux mer enn jeg vinduer så jeg dont vite om jeg vil være opp til spec med den nyeste Windows-programmer
| |||
| |||
| Det vil ikke saken, som jeg har sagt alt du trenger er tid og mulighet til å bruke et tastatur og mus. |
|
| |||
| |||
| det avhenger av hvor mye tid som er nødvendig i en rekke skolen arbeider for tiden, hvordan kan vi sette programmer oppe, har du forteller oss hva de eller skal vi bare finne gode programmer |
|
| |||
| |||
| Cew, hvordan hvorfor og når vil bli forklart når en kandidat er funnet. Opprinnelig Jeg vil bare vite om du har tid til å gjøre det som er den viktigste faktoren. Trolig vil ta 30 minutter eller så en dag jeg gjette, avhenger av hvor rask du er til å kopiere og lime. |
|
| |||
| |||
| yeh ok ill si im deg for det |
|
| |||
| |||
| PM Sendt. Takk. |
|
| |||
| |||
| Stilling besatt. |