![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi söker en volontär för att uppdatera och underhålla våra nerladdningar avsnitt.
Det har varit lite eftersatt i det förflutna och vi vill ge det en ny kick och gör det en användbar resurs. Den nuvarande personalen har mycket att göra redan så vi behöver någon ny. Du måste ha utmärkta stavning och öga för detaljer tillsammans med tillgänglighet som detta kommer att kräva en viss tid de flesta dagar. Svara nedan om du är intresserad. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| första off du misspelt volontär, jag vill men jag är på Linux mer än jag fönster så jag vet inte om jag kommer att vara upp till spec med den senaste Windows-program
| |||
| |||
| Det kommer inte att frågan är, som sagt allt du behöver är tid och möjlighet att använda ett tangentbord och mus. |
|
| |||
| |||
| det beror på hur mycket tid som behövs för jag har en hel del skolarbetet just nu, hur ska vi ställa de program där ni berättar vad dem eller ska vi bara hitta bra program |
|
| |||
| |||
| Cew, hur varför och när vi kommer att se när en kandidat har hittats. Inledningsvis vill jag bara veta om ni har tid att göra det som är den enskilt viktigaste faktorn. Troligen kommer att ta 30 minuter eller så en dag antar jag, beror på hur snabb du är på att kopiera och klistra in. |
|
| |||
| |||
| yeh ok sjuka säga im för det |
|
| |||
| |||
| PM Skickat. Tack. |
|
| |||
| |||
| Position Fyllda. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp behövs | teenee23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hej alla, hjälp behövs | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21 november 2007 10:53 |
| Hjälp behövs | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjälp behövs | doomjeffs | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |