mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Hvad er Buddy List?

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2008, 15:41
Redaktør Gruppen

Default Hvad er Buddy List?

Som titlen grunden. Jeg kan forstå, hvad ignoreringsliste er for, men hvad betyder det venneliste gøre?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22. maj 2008, 22:22
Donor-Gruppen

I belive du kan pm muiltiple brugere på én gang (med samme budskab, som jeg tror) "im tager på ferie i dag cya i 2 uger" kinda ting, kan du også vide whos online og whos ikke på ét sted. men Thats alle Jeg fik på det dave ville give det bedste svar naturligvis pmed ham?
Old 23. maj 2008, 09:25
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af kanoakavirus View Post

I belive du kan pm muiltiple brugere på én gang (med samme budskab, som jeg tror) "im tager på ferie i dag cya i 2 uger" kinda ting, kan du også vide whos online og whos ikke på ét sted. men Thats alle Jeg fik på det dave ville give det bedste svar naturligvis pmed ham?
Jeg er sikker på, at Dave vil se dette hurtigt nok.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug for en liste over UK Computerforretninger SocialWarfare General Hardware Chat 6 15. maj 2009 19:23
Gennemgå venligst min liste for My Næste Build Før jeg købe den cheesepuff General Hardware Chat 12 20 februar 2009 23:54
OK, så her er mit reviderede liste for min næste bygge cheesepuff General Hardware Chat 21 31 oktober 2008 14:22
Pc del liste plz kommentar Spencer2004 General Hardware Chat 28 6. okt 2008 16:38
Liste over Tunes CraigG Multimedia & Codecs 9 1 april 2008 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.