![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| WoW, jeg har en CJ kategorien åpen for referanse når du legger inn på Microsoft fora, jeg lukker den, kommer tilbake og prøver å logge inn får jeg noen rare "Du er forbudt å få tilgang til dette nettstedet melding, og så dette, noe merkelig layout layout jeg aldri har sett før, men jeg ser alle de kjente tråder. Jeg føler at Steven Wright når han sa: "I går kveld plass Aliens tok alle mine ting og erstattet den med ting som så nøyaktig samme." Ser bra Dave, er dette det endelige produktet (lol eller minst endelig for et par måneder) eller har jeg snuble i en test? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| .... du spiser de små sopper igjen?
| |||
| |||
| Hva? Me? Jeg har aldri spise de tingene ............ Jeg gjør en te ut av dem ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi fikk teste noe, og måtte gå tilbake til standard mal. Skal normalt nå?
| |||
| |||
| Oh yeah, var det tilbake til "normal" ved neste gang jeg blazed gjennom. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny datamaskin Juice! | Fiberguy | Presenter deg selv her | 5 | 18 februar 2009 13:32 |
| Hei, Computer Juice! | Frelseren | Presenter deg selv her | 13 | 24 nov 2008 20:16 |
| Hei Computer Juice | BurgerBoy34 | Presenter deg selv her | 6 | 5 feb 2008 09:01 |
| Hei Computer Juice! | Jayster | Presenter deg selv her | 4 | 5 feb 2008 06:00 |
| Computer problem (Jeg er ikke sikker på om dette er riktig sted ...) | chrismorris730 | General Hardware Chat | 6 | 7 januar 2008 21:05 |
| Thread Tools | |
| |