![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wow, jag har ett CJ fliken öppet för referens medan utstationering på Microsoft forum, jag stänger den, komma tillbaka och försöker logga in får jag någon konstig "Du är förbjudet att få tillgång till denna webbplats meddelande och så några konstiga layout Layouten har jag aldrig sett förut, men jag ser alla känner trådar. Jag känner mig som Steven Wright när han sade: "I går kväll utrymme utlänningar tog alla mina grejer och ersatt det med saker som såg exakt samma sak." Ser bra Dave, är detta den slutliga produkten (lol eller åtminstone sista för ett par månader) eller har jag snubblar in i ett test? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| .... du har ätit dem lite svamp igen?
| |||
| |||
| Va? Me? Jag har aldrig äta dessa saker ............ Jag gör ett te på dem ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi kunde testa något, och var tvungen att återgå till standardmallen. Bör vara normalt nu?
| |||
| |||
| Ja, det var tillbaka till "normala" genom att nästa gång jag blazed igenom. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny till dator Juice! | Fiberguy | Presentera dig här | 5 | 18 februari 2009 13:32 |
| Hej, Computer Juice! | Frälsaren | Presentera dig här | 13 | 24 november 2008 20:16 |
| Hej Computer Juice | BurgerBoy34 | Presentera dig här | 6 | 5 februari 2008 09:01 |
| Hej Computer Juice! | Jayster | Presentera dig här | 4 | 5 februari 2008 06:00 |
| Dator problem (Jag är inte säker på om detta är rätt plats ...) | chrismorris730 | General Hardware Chat | 6 | 7 januari 2008 21:05 |
| Thread Tools | |
| |