![]() |
|
| |||
| |||
| Bedre erklærede omdømmet punkter? Rigtig god idé synes jeg, hvordan fungerer det? |
|
| |||
| |||
| Dybest set, hvis du kan lide hvad man siger, eller de virkelig hjælpe dig ou med et spørgsmål eller problem, kan du klikke på "God Post" eller skalaer. Hvis det er en spam-post, misbrug, eller lidet kan du klikke på "Bad Post" eller skalaer. Theres en tråd om det andet sted, men dybest set kan du få mere eller mindre punkter afhængigt der giver dig rep. For eksempel, hvis en ansat REPS dig (f.eks Hybr! D - webstedet admin) får du flere point, end hvis jeg Tilbageførselsrapport dig. Og til gengæld vil du modtage flere punkter fra mig end fra en person, der tiltrådte fora et par minutter siden, men jeg er ikke sikker på, at dette går ud for deres eget omdømme, eller deres medlem gruppe (som nyt medlem, medlem Donator, Moderator , Admin) Pointen totalerne du ser sådan her ud: Random User - 13 / 64 Det betyder, at de har modtaget 13 omdømme, hvorved den samlede point-score på 64. Hope that helps |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Points spørgsmål | ilop12 | Fællesskabet News & Chat | 4 | 9 januar 2009 16:41 |
| Konkurrence - Aktivitet = Points = Præmier - alle detaljerne! | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 93 | 11 november 2008 16:03 |
| Præmier for Points - Feedback Needed | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 35 | 4 oktober 2008 11:46 |
| Så cool ^ _ ^ | jomm43point67 | Indføre Yourself Her | 7 | 18 januar 2008 12:22 |
| Thread Tools | |
| |