mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Hvad er disse Cool Points ????????

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2009, 08:12
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad er disse Cool Points ????????

Bedre erklærede omdømmet punkter? Rigtig god idé synes jeg, hvordan fungerer det?
Old 4. juli 2009, 12:39
Donor-Gruppen

Default Hvad er disse Cool Points ????????

Dybest set, hvis du kan lide hvad man siger, eller de virkelig hjælpe dig ou med et spørgsmål eller problem, kan du klikke på "God Post" eller skalaer.

Hvis det er en spam-post, misbrug, eller lidet kan du klikke på "Bad Post" eller skalaer.

Theres en tråd om det andet sted, men dybest set kan du få mere eller mindre punkter afhængigt der giver dig rep.

For eksempel, hvis en ansat REPS dig (f.eks Hybr! D - webstedet admin) får du flere point, end hvis jeg Tilbageførselsrapport dig.

Og til gengæld vil du modtage flere punkter fra mig end fra en person, der tiltrådte fora et par minutter siden, men jeg er ikke sikker på, at dette går ud for deres eget omdømme, eller deres medlem gruppe (som nyt medlem, medlem Donator, Moderator , Admin)

Pointen totalerne du ser sådan her ud:

Random User - 13 / 64

Det betyder, at de har modtaget 13 omdømme, hvorved den samlede point-score på 64.

Hope that helps
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Points spørgsmål ilop12 Fællesskabet News & Chat 4 9 januar 2009 16:41
Konkurrence - Aktivitet = Points = Præmier - alle detaljerne! Hybr! D Fællesskabet News & Chat 93 11 november 2008 16:03
Præmier for Points - Feedback Needed Hybr! D Fællesskabet News & Chat 35 4 oktober 2008 11:46
Så cool ^ _ ^ jomm43point67 Indføre Yourself Her 7 18 januar 2008 12:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.