mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Wat zijn deze Cool wijst ????????

Reply

Thread Tools
Old De 4 juli 2009, 08:12
Nieuw Lid Fractie

Beter gezegd de reputatie punten? Goed idee denk ik, hoe werkt het?
Old De 4 juli 2009, 12:39
Donor Groep

Eigenlijk, als je van wat iemand zegt, of ze je echt helpen ou met een vraag of probleem kunt u klikken op "Goede Post" of de schalen.

Als het een spam-bericht, beledigend of weinig kunt u klikken op "Bad Post" of de schalen.

Theres een thread op het ergens, maar in principe kun je meer of minder punten afhankelijk wie geeft u de REP.

Bijvoorbeeld wanneer een personeelslid Animateurs u (bijv. hybr! D - de site admin) krijg je meer punten dan wanneer ik rep je.

En op zijn beurt zou zijn, zou je meer punten van mij dan van iemand die tot de forums een paar minuten geleden, maar ik ben niet zeker of dit gaat uit van hun eigen reputatie, of van hun lid-groep (als nieuw lid, lid, donateur, Moderator beheerdersinst)

Het punt totalen zie je zo:

Willekeurige gebruiker - 13 / 64

Dat betekent dat zij hebben ontvangen 13 reputaties, waardoor een totale score van punt 64.

Hoop dat het helpt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.