mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Community News & Chat

Register

Hva er disse Cool Points ????????

Reply

Thread Tools
Old 4 juli 2009, 08:12
New Member Group

Bedre fremgår av omdømme poeng? Flott idé Jeg mener, hvordan virker det?
Old 4 juli 2009, 12:39
Donor Group

I utgangspunktet, hvis du liker hva noen sier, eller de virkelig hjelpe deg ou med et spørsmål eller problemer du kan klikke "God Start" eller vekter.

Hvis det er et spam post, fornærmende eller unhelpful kan du klikke "Bad Post" eller vekter.

Theres en tråd på et sted, men i utgangspunktet kan du få mer eller mindre poeng avhengig som gir deg rep.

For eksempel hvis en medarbeider representanter deg (f.eks Hybr! D - Området admin) vil du få flere poeng enn om jeg rep deg.

Og igjen du vil få flere poeng fra meg enn fra en som ble med i fora noen få minutter siden, men jeg er ikke sikker på om dette går av sitt eget rykte, eller deres medlem gruppen (som nytt medlem, medlem, Donator, Moderatorer , Admin)

The sum du ser slik ut:

Tilfeldig Bruker - 13 / 64

Det betyr at de har mottatt 13 omdømme, og gjør hele poenget poengsummen 64.

Hope som hjelper
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.