mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Vilka är dessa Cool Points ????????

Reply

Thread Tools
Old 4 juli 2009, 08:12
New Member Group

Default Vilka är dessa Cool Points ????????

Bättre förklarat rykte punkter? Bra idé tycker jag, hur fungerar det?
Old 4 juli 2009, 12:39
Givargruppen

Default Vilka är dessa Cool Points ????????

I princip, om du gillar vad någon säger, eller om de verkligen hjälper dig eller med en fråga eller ett problem kan du klicka på "Good Post" eller skalor.

Om det är ett spam-post, missbruk eller hjälp kan du klicka på "Bad Post" eller skalor.

Theres en tråd om det någonstans, men i princip kan du få mer eller mindre poäng beroende som ger dig rep.

Till exempel om en anställd representanter dig (t.ex. Hybr! D - platsen admin) kommer du att få fler poäng än om jag REP dig.

Och i sin tur att du skulle få fler poäng från mig än från någon som gick med i forum för några minuter sedan, men jag är inte säker på om detta går utanför sitt eget rykte, eller deras medlem grupp (som ny medlem, ledamot, Donator, Moderator , Admin)

Poängen totalbeloppen du så här:

Random Användare - 13 / 64

Det betyder att de har fått 13 rykten, totalt punkt poäng av 64.

Hoppas det hjälper
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Poäng fråga ilop12 Gemenskapen Nyheter & Chat 4 9 januari 2009 16:41
Konkurrens - Aktivitet = Poäng = Priser - alla detaljer! Hybr! D Gemenskapen Nyheter & Chat 93 11 november 2008 16:03
Priser för Points - Feedback Nödvändig Hybr! D Gemenskapen Nyheter & Chat 35 4 oktober 2008 11:46
Så cool ^ _ ^ jomm43point67 Presentera dig här 7 18 januari 2008 12:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.