![]() |
|
| |||
| |||
| Bättre förklarat rykte punkter? Bra idé tycker jag, hur fungerar det? |
|
| |||
| |||
| I princip, om du gillar vad någon säger, eller om de verkligen hjälper dig eller med en fråga eller ett problem kan du klicka på "Good Post" eller skalor. Om det är ett spam-post, missbruk eller hjälp kan du klicka på "Bad Post" eller skalor. Theres en tråd om det någonstans, men i princip kan du få mer eller mindre poäng beroende som ger dig rep. Till exempel om en anställd representanter dig (t.ex. Hybr! D - platsen admin) kommer du att få fler poäng än om jag REP dig. Och i sin tur att du skulle få fler poäng från mig än från någon som gick med i forum för några minuter sedan, men jag är inte säker på om detta går utanför sitt eget rykte, eller deras medlem grupp (som ny medlem, ledamot, Donator, Moderator , Admin) Poängen totalbeloppen du så här: Random Användare - 13 / 64 Det betyder att de har fått 13 rykten, totalt punkt poäng av 64. Hoppas det hjälper |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Poäng fråga | ilop12 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 9 januari 2009 16:41 |
| Konkurrens - Aktivitet = Poäng = Priser - alla detaljer! | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 93 | 11 november 2008 16:03 |
| Priser för Points - Feedback Nödvändig | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 35 | 4 oktober 2008 11:46 |
| Så cool ^ _ ^ | jomm43point67 | Presentera dig här | 7 | 18 januari 2008 12:22 |
| Thread Tools | |
| |