mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Community News & Chat

Register

Hva er med i Forum

Reply

Thread Tools
Old 12th 2009 Mar, 08:51
Medlem Group

Default Hva er med i Forum

Jeg kom og kikket rundt og samtidig gjøre det jeg merke til at nettleseren min ser ut til å være jeg prøver å åpne en annen side. Jeg copyed følgende. http://www.computer-juice.com/forums/468x60.php
http://www.computer-juice.com/forums/728x90.php
Og det var mer jeg ikke kommer til å kopiere.
Før fikk jeg det er over når jeg først tryed jeg kom så langt som den første siden. Da jeg klikket på forum alt jeg fikk var en grå side med om tomt i nettleseren min.
andre gang det ble åpnet og det er da jeg fikk den ovennevnte legger.
Old 12th 2009 Mar, 09:06
Administrator Group

Default Hva er med i Forum

Annonsene er lastet i en iframe (som deretter laster en egen side), slik at de lastes sist og ikke stoppe å forum fungerer hvis annonsenettverk servere kjører sakte eller ned. Det er ingenting skadelig skjer så usikker på hvorfor du vil legge dette viruset forum. Ikke sikker på hvorfor du fikk en feil side heller, jeg har ikke sett den. I fremtiden kan bli bedre til å skyte meg en PM.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.