![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ... til toppen bruger nav bit, mine ser sådan ud: ![]() Hvor er PM indbakke links etc?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye sin ABIT blandet rundt på mo, tilfældige grænser og alle overalt, mest sandsynlige dave ændre layout?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Yeah sin samme med mig. Måske Dave's op til noget? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM og alt det er nu under Quicklinks til venstre, 2., menu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke at være et æsel eller noget, men uanset hvilken annonce på venstre er (alt, hvad jeg ser, er de blokerede billede) er virkelig Messing op sidelayoutet, og som gør det vanskeligt at læse / svare på tråde.
Det forekommer uninviting, kan du tænke på måske at at ramme op toppen eller bunden, fordi det er frustrerende at have omkring 6 ord per linie i tråde, så vel som sidens indhold ikke er centreret på siden. Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Den tråd bredde er en fejl og er ved at blive rettet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Søger du bedre Dave.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1TB Ekstern HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & flytbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Hvis det aldrig, at Du vil du muligvis ikke mener, at dette | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31. maj 2009 13:21 |
| Enhver ved, hvad der kunne være sket for vores toilet? | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 10 | 7 april 2008 12:00 |
| Hvad der skete | KenCastle | General Software Chat | 6 | 30 december 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |