![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ... naar de top gebruiker nav bits, de mijne ziet er zo uit: ![]() Waar is de PM-inbox links etc?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye haar abit gemengd rond op ma, willekeurige grenzen en overal, meest waarschijnlijke dave veranderende lay-out?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ja, zijn hetzelfde bij mij. Misschien Dave's tot iets? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM en dat is nu onder Quicklinks aan de linkerkant, het 2e, het menu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet als een ezel of iets, maar wat de advertentie aan de linkerkant is (alles wat ik zie is de geblokkeerde frame) is echt Messing de pagina-indeling, en waardoor het moeilijk om te lezen / reageren op threads.
Het lijkt onaantrekkelijk, wilt u wellicht denken misschien dat dat beeld naar boven of beneden, want het is frustrerend met ongeveer 6 woorden per regel in threads, evenals de inhoud van de pagina niet wordt gecentreerd in de pagina. Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| De draad breedte is een bug en wordt vastgesteld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoek beter Dave.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1TB External HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Als dit nooit gebeurd aan U zal je waarschijnlijk niet dat dit | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 31 mei 2009 13:21 |
| Iedereen weet wat er gebeurd zou kunnen hebben op onze toilet? | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 10 | De 7 april 2008 12:00 |
| What Happened | KenCastle | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 30 dec 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |