![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ... til toppen bruker NAV bit, mine ser slik ut: ![]() Hvor er PM innboksen linker osv.?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye sin abit blandet rundt på Mo, tilfeldige grenser og alle overalt, mest sannsynlig dave endre oppsettet?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja det samme med meg. Kanskje Dave er opp til noe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM og alle som nå er under quicklinks på venstre, den 2. menyen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke å være et esel eller noe, men hva annonsen til venstre er (alt jeg ser er blokkert ramme) er virkelig får opp sideoppsettet, og gjør det vanskelig å lese / svare på tråder.
Det synes uninviting, vil du kanskje tenke over kanskje å sette denne opp øverst eller nederst, fordi det er frustrerende å ha omtrent 6 ord per linje i tråder, samt sideinnholdet ikke sentrert på siden. Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Tråden bredde er en feil og blir løst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser bedre Dave.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1 TB ekstern HDD - Flashing Lights - Bad ting har skjedd | Paul4763 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Hvis dette aldri hendt deg du sannsynligvis ikke tro at dette | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31 mai 2009 13:21 |
| Noen som vet hva kan ha skjedd for våre toalett? | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 10 | 7 april 2008 12:00 |
| Hva skjedde | KenCastle | General Software Chat | 6 | 30 desember 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |