![]() |
|
| |||
| |||
| Kære venner, Hvad sker der?Jeg indsendt et problem, fik et svar fra en venlig geezer, Ford, og nu kan jeg ikke læse hans svar. Jeg kan heller ikke se min tråd i subforum ... og nu har jeg lige huske på, at nogle dage siden kunne jeg ikke logge mig ud af et sprog forum. I'd troede dengang, at dette kunne have været et websted forum, men nu er jeg spørger mig selv, hvis jeg har en virus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...b-stick-19191/
| |||
| |||
| Gevind få flyttet, ligesom dette ene er, at du post i det korrekte forum eller bare gøre en søgning efter dine indlæg eller gå ind i kontrolpanelet for at finde ting. |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave, LOL, jeg er ikke så dum, men temmelig tæt, de ting er dog, at jeg ikke kan se Ford svar, det er ikke der ...Jeg gør en virus scanner lige nu fundet 3 malwares og en virus ... |
|
| |||
| |||
| Lyder som du har brug for at besøge Malware Removal Guide. |
|
| |||
| |||
| Nå ok, må være et problem med din pc derefter eventuelt starte et emne i den virus forum. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hans replys afgjort på denne tråd, men jeg kopieret den nedenfor her, hvis du ønsker at læse den. Citat:
|
| |||
| |||
| Kun dagen efter jeg fik det svar, jeg var i stand til at læse den. Og jeg coudn't logger ud, mærkeligt. Anyway jeg har fundet løsningen på mit problem på samme aften: "Gem som mål" ![]() Ich bin ekspert |
|
| |||
| |||
| Lyder som en browser cookie eller cache spørgsmål, clearing både skal sortere det. |