![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Folks, mitä tapahtuu?I lähetetty ongelma, sai vastauksen ystävällinen ukko, Ford, ja nyt en voi lukea hänen vastauksestaan. Ei voi näen lankana se subforum ... ja nyt olen vain muistaa, että joitakin päiviä sitten, en voisi olla log itseni ulos kielellä foorumilla. I'd katsoi tuolloin, että tämä olisi voinut olla sivuston foorumi, mutta olen nyt ihmettelevät, jos minulla on virus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...b-stick-19191/
| |||
| |||
| Threads saada siirtää, kuten tässä on, varmista, että olet virkaan oikea foorumi tai vain tehdä haun virkaa tai mennä oman ohjauspaneelin löytää tavaraa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos Dave, LOL, en ole, että typerä, vaikka aika lähellä, että asia on kuitenkin, että en näe Fordeja vastausta, se ei ole siellä ...I'm doing virus scan nyt löytyi 3 malwares ja yksi virus ... |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa siltä, sinun täytyy käydä Malware Removal Guide. |
|
| |||
| |||
| Voi ok, on ongelmia tietokoneen sitten mahdollisesti aloittaa aihe viruksen foorumilla. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hänen replys ehdottomasti, että lankana, mutta minun kopioida se alle tästä jos haluat lukea sitä. Quote:
|
| |||
| |||
| Vain päivä sen jälkeen, kun sain vastauksen olen voinut lukea sitä. Ja i coudn't kirjautua ulos, outoa. Joka tapauksessa löysin ratkaisu minun ongelmani on samana iltana: "Tallenna kohde" ![]() Ich bin asiantuntija |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa selaimeen evästeen tai välimuisti kysymys, selvitys molempien pitäisi lajitella sitä. |