![]() |
|
| |||
| |||
| Folkens, Hva skjer?Jeg postet et problem, fikk et svar med en vennlig Gamlingen, Ford, og nå kan jeg ikke lese hans svar. Heller ikke kan jeg se min tråd i subforum ... og nå har jeg bare husket at noen dager siden, kunne jeg ikke logge meg ut av et språk forum. Jeg trodde den gang at dette kan ha vært et område forum, men nå er jeg lurer på om jeg har et virus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...b-stick-19191/
| |||
| |||
| Tråder bli flyttet, akkurat som denne har, må du legge i riktig forum eller bare gjøre et søk på innleggene eller gå inn på kontrollpanelet for å finne ting. |
|
| |||
| |||
| Takk Dave, LOL, jeg er ikke så dumt, men ganske nær, det er skjønt at jeg ikke kan se Ford svar, det er ikke det ...Jeg gjør en virusskanningen nå funnet 3 malwares og en virus ... |
|
| |||
| |||
| Høres ut som du må besøke Malware Removal Guide. |
|
| |||
| |||
| Å ok, må være et problem med PC deretter, eventuelt starte et emne i viruset forum. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hans replys definitivt på tråden, men jeg kopiert det nedenfor her i tilfelle du ønsker å lese den. Sitat:
|
| |||
| |||
| Bare dagen etter at jeg fikk det svaret jeg var i stand til å lese den. Og i coudn't logge ut, merkelig. Men jeg fant løsningen på problemet mitt på samme kveld: "lagre som mål" ![]() Ich bin ekspert |
|
| |||
| |||
| Høres ut som en nettleser cookie eller hurtigbufre problemet, tømmer både bør sortere det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Så hva det beste? | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 29 februar 2008 18:08 |
| Er dette skjer med deg også? | Hybr! D | Community News & Chat | 10 | 19 januar 2008 16:10 |
| Hva skjer | Creyta | Presenter deg selv her | 3 | 19 januar 2008 08:04 |
| Whats opp alle | blando89 | Presenter deg selv her | 11 | 1 desember 2007 16:17 |
| Hva skjer!? | Joeking | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 2 juli 2007 11:28 |
| Thread Tools | |
| |