![]() |
|
| |||
| |||
| Folk, Vad händer?Jag postat ett problem, fick ett svar från en vänskaplig Gubbtjuven, Ford, och nu kan jag inte läsa hans svar. Inte heller kan jag se min tråd i subforum ... och nu har jag bara komma ihåg att för några dagar sedan kunde jag inte logga ut mig själv i ett språk forum. Jag trodde då att detta kan ha varit en plats på forumet, men nu jag undrar om jag har ett virus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...b-stick-19191/
| |||
| |||
| Threads få fram, precis som det man har, se till att du posta i rätt forum eller bara göra en sökning på dina inlägg eller gå in på kontrollpanelen för att hitta saker. |
|
| |||
| |||
| Tack Dave, LOL, jag är inte så dum, men ganska nära, det är dock att jag inte kan se Ford svar, det inte finns ...Jag gör en virussökning nu hittat 3 malwares och ett virus ... |
|
| |||
| |||
| Låter som du behöver för att besöka Malware Removal Guide. |
|
| |||
| |||
| Oh ok, måste vara ett problem med datorn sedan eventuellt starta ett ämne i viruset forum. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hans replys definitivt på den tråden, men jag kopierade under här om du vill läsa det. Citat:
|
| |||
| |||
| Bara dagen efter att jag fick det svar jag kunde läsa det. Och jag coudn't logga ut, konstigt. Hursomhelst jag hittade lösningen på mitt problem på samma kväll: "spara som mål" ![]() Ich bin expert |
|
| |||
| |||
| Låter som en webbläsare cookie eller cachelagra frågan, clearing både bör sortera det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Så vad det bästa? | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 29 februari 2008 18:08 |
| Är detta händer för dig också? | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 19 januari 2008 16:10 |
| Läget | Creyta | Presentera dig här | 3 | 19 januari 2008 08:04 |
| Vad upp alla | blando89 | Presentera dig här | 11 | 1 december 2007 16:17 |
| Vad händer!? | Joeking | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 2 juli 2007 11:28 |
| Thread Tools | |
| |